Cancelled

11 juli 2023 - Banff, Canada

Vandaag van Jasper naar Banff gereden, onderweg zou dan de helicopter tour plaats vinden die wij al in Nederland hadden geboekt. Nu zijn we al bijna drie weken onderweg alsof wij een zon vakantie geboekt hebben, zelfs in Alaska bijna temperaturen die in de buurt komen van de tropische 30 graden, echter de komende drie dagen zou het grijs en bewolkt worden zo ook vandaag. Vanmorgen stond onze helicopter vlucht in de planning, maar vanwege de dikke bewolking ging deze niet door, voor de komende dagen zijn de weersvoorspellingen hetzelfde. Helaas maar het is niet anders, dan kan je wel zitten balen, maar dat heeft geen zin wij hebben al zoveel moois gezien van dit mooie land en daar ook nog eens prachtig weer bij gehad.

Na een kopje koffie bij de heli tours zijn we weer verder gereden over de toeristische route richting Banff. Niet normaal hoe toeristisch het hier in de Rockys is, bij ieder uitzichtpunt rijden de auto's af en aan. Wil je wat zien dan moet je mee doen.

Uiteindelijk ligt ons huisje nog 30km voor Banff in de bossen een klein park met een stuk of 20 huisjes, lekker rustig en weer even weg van de drukte.

1. Marlies Sleijpen:
    12 juli 2023
    Jammer dat de helicoptervlucht gecancelled is. Maar zoals je zegt: vanaf de grond zoveel.moois gezien. Zo geboft met het weer in die 3 weken.
  2. Gertie en Jan:
    12 juli 2023
    Weer mooie verhalen, foto's en filmpjes van de afgelopen dagen.
    Geniet nog van de laatste vakantiedagen!
  3. Antje Funke:
    12 juli 2023
    Erg jammer van de helikoptervlucht. Maar het weer kun je niet regelen. Nog paar dagen leuke dingen doen. Geniet ervan