De weg naar de Middle of Nowhere

5 juli 2023 - Stewart, Canada

Vandaag vanuit Prince Rupert vertrokken naar het voor onze reis meest noordelijkst gelegen plaatsje Stewart. Via een mooie route werd het landschap onderweg alleen maar mooier. Onderweg heel veel genoten van dit bergachtig gebied. Het lijkt wel of onze Canada reis begon bij mooi, mooier en eindigt bij mooist. Een land waarbij je moet genieten, in foto's is dit niet uit te drukken.

Na een lange reis met diverse sightseeing stops kwamen we het eind van de middag aan in Stewart.

Een klein plaatsje waar wat restaurants zijn een paar hotels maar verder ook niets. Het lijkt wel het einde van de wereld waar je je afvraagd hoe mensen hier kunnen wonen en leven, maar goed dat zullen zij ook wel denken als ze bij ons op vakantie zijn.

Morgen naar de United states of America naar de staat Alaska (Hyder). Ook hiervan gaan we weer genieten.

PS we hebben vandaag nog wat foto's ontvangen van onze walvistour (Prince of Whales) deze zijn door hun gemaakt tijdens onze boottocht, zij hebben daarvoor een betere camera, ze zijn te zien onder Prince of Whales.

1. Marlies Sleijpen:
    6 juli 2023
    Wat een geweldige natuur. Denk dat je hier ogen te kort komt. Genieten.
  2. Paula Mertz:
    6 juli 2023
    Wat een mooie reis maak je , nog veel veel plezier lekker genieten.
  3. Anke van Oppen:
    7 juli 2023
    Dank je wel
  4. Antje Funke:
    6 juli 2023
    Mooi hoor al die foto's en het verhaal, om te lezen wat jullie beleven
  5. Marianne:
    8 juli 2023
    Een reis om nooit te vergeten volgens mij!
    Ben benieuwd naar je verhalen!
    Geniet ze nog😘
  6. Anke van Oppen:
    9 juli 2023
    Dank je wel😘, zeker een onvergetelijke reis ook omdat we bepaalde plekken bezoeken met weinig toerisme. Morgen zal het wel anders worden want dan gaan we naar de Rocky Mountains.