Nog 2 maanden tot vertrek

16 april 2023 - Apeldoorn, Nederland

Gisteren nog maar eens even bij elkaar gekomen om onze aankomende reis te bespreken het is tenslotte nog maar 2 maanden tot vertrek. Wat gaat de tijd opeens zo snel. De Eta verklaring was drie jaar geleden al aangevraagd en is nog geldig. Dan gaan we ook nog naar dat andere grote land met die sterren in de vlag, hoewel we maar een bezoek brengen aan een slaperig plaatsje is het advies van het reisbureau om hiervoor toch maar een esta voor aan te vragen. Na het invullen van een aantal vragen hebben we toestemming gekregen om ook dit land te bezoeken.

Wat gaan we verder dan nog doen in Canada. De Columbia icefield skywalk en de glacier tour komt dan net zoals drie jaar geleden weer naar boven, deze dan maar doen en de kaartjes zijn gekocht.

Voor een bezoek aan Lake Moreane en Lake Louise waar je sinds dit jaar niet meer met de auto mag komen maar een busticket gekocht.

De rest....we laten het maar op ons afkomen, natuurschoon genoeg te zien op deze rondreis.

1. Marlies Sleijpen:
    16 april 2023
    Het aftellen is begonnen. Jullie prachtige reis komt steeds dichterbij. Geniet maar alvast.
  2. Antje Funke:
    16 juni 2023
    Hoi Anke,Bianca en Ton,nog paar dagen werken en dat gaat jullie droom in vervulling. De reis door Canada.
  3. Marlies Sleijpen:
    23 juni 2023
    Nog 2 nachten slapen en dan is het zover.
    Anke, Ton en Bianca ik wens jullie een onvergetelijke mooie vakantie. Geniet ervan. Goede reis en gezond weer terug.