Mount Washington en de Elk falls suspension bridge

30 juni 2023 - Quathiaski Cove, Canada

De dag gestart met een ontbijt wat blijkbaar bij deze twee overnachtingen was inbegrepen.
Het stelde eigenlijk niet veel voor er was geen kaas, vlees alleen maar zoetigheid en wat brood en bagels. Toen ze aan tafel vroegen of ik dan warm ei en wat worst erbij wilde had ik maar ja gezegd. Uiteindelijk bleek dit een broodje hamburger met ei te zijn, niet verkeerd maar wel apart als ontbijt.
Na ontbijt op pad richting Mount Washington waarvan de top op 1590 meter ligt.
Waarbij ik mij smorgens bij het ontbijt nog afvroeg of we deze vakantie beren zouden zien werd in de stoeltjeslift na 100 meter al beantwoord met ja, daar beneden liep beer 1.
Eenmaal boven aan de top hadden we een mooi uitzicht over de mooie omgeving. Dit gebied is in de winter een populair skigebied.
Boven wat verder rondgelopen op de top en nadat we alles gezien hadden weer terug naar beneden voor de lunch.

Na de lunch verder naar de volgende attractie
Elk falls suspension bridge een hangbrug over een ravijn waar ook een waterval is. Hoewel de hangbrug op foto's toch groter leek dan die in werkelijkheid is was het het toch wel even leuk om dit te zien en te beleven.

Morgen weer een dag, een feestdag hier in Canada, Canada Day, geen idee wat we hierbij moeten voorstellen we zullen zien.

Ps zie ook de filmpjes

1. Marlies Sleijpen:
    1 juli 2023
    Wat is het toch mooi daar. Wat een prachtige natuur. En midden in de sneeuw😀. Mooie filmpjes en foto's.
  2. Antje Funke:
    1 juli 2023
    Op nieuw een mooi verslag van jullie dag. Die hangbrug lijkt mij persoonlijk erg griezelig maar ik was er wel over gegaan
    Berglandschap heeft gewoon iets en sneeuw op je zomervakantie ook